متن عربی خالص دعای اللهم کن لولیک

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

معنای فارسی و ترجمه ی دعای سلامتی امام زمان

خدایا، در این لحظه و در تمام لحظات ، سرپرست و نگاه دار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان ولیت حضرت حجّة بن الحسن که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد باش ، تا او را به صورتى که خوشایند اوست [ و همه از او فرمانبرى مى نمایند ] ساکن زمین گردانیده ، و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازى .

سند دعا

این دعا ( اللهم کن لولیک … ) در مصادر حدیثی موجود است . به علاوه دعایی شبیه به آن را مرحوم « سید بن طاووس » در کتاب شریف « اقبال » در فصل « ۲۶ » بعد از ذکر اعمال شب اول ماه مبارک رمضان ، نقل کرده که اضافات و تغییراتی در آن نسبت به دعای مشهور « اللهم کن لولیک » دیده می‌شود .

فضیلت دعای اللهم کن لولیک

اگر به طور کلی بخواهید درباره آثار و فواید عمومی دعا برای امام زمان ( علیه‌السلام ) مطالبی بدانید ، به کتاب شریف مکیال المکارم فی فوائد الدعاء للقائم ( علیه‌السلام ) مراجعه نمایید که ۹۰ عنوان را به عنوان فایده دعا برای حضرت ( علیه‌السلام ) گوشزد نموده است ؛ مانند :

۱. تبعیت از امامان ( علیهم السلام )

۲. شکر نعمت

۳. نجات از فتنه‌های آخرالزمان

۴. طول عمر

عکس نوشته ها و پوسترهای دعا

دعای اللهم کن لولیک


قطب اللهم ,دعای ,لولیک ,علیه‌السلام ,زمان ,دعای اللهم ,کتاب شریف ,امام زمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود نوحه و مداحی دانلود آهنگ جدید هر چی کی بخوای هس قرابیه|سفارش آنلاین کیک و شیرینی ~~~???????? Asir E Del ????????‌‍~~~ دانلود رایگان لاستیک سواری فالکن بهار نو